Klachten en garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen er alles aan om deze in topconditie aan je hond en jouw te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Heb je een gebrek aan het product ontdekt? Neem dan direct contact op via hello@bobba-bars.nl. Een gebrek dient in ieder geval binnen een redelijke termijn gemeld te worden.

Zie voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden (onder garantie).

Je hebt in ieder geval recht op garantie als:

  • Het product kapot bij je aankomt.
  • Als het product bij binnenkomst helaas toch incompleet blijkt te zijn. 
  • Het product (bijvoorbeeld de sprayflacon) toch niet goed blijkt te werken. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@bobba-bars.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je in onze algemene voorwaarden vinden wat de volgende stappen zijn.

Uiteraard is onze intentie altijd om er (in alle redelijkheid uiteraard) samen uit te komen. We geven om onze klanten en willen graag dat je net zo blij bent met onze producten als wij.

Klachten die niet zijn gemaild naar hello@bobba-bars.nl kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. 

Belangrijk

Wil je aanspraak maken op garantie of en klacht melden? Vermeld in je mail dan altijd het ordernummer, om welk product het gaat en stuur foto's mee van de klacht/het gebrek.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen en houden ons aan de wettelijke bepalingen. Dit kan ook betekenen dat we het product mogen repareren of vervangen.